.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تیم مازندران عنوان سوم پیکار‌های کشتی ساحلی بزرگسالان قهرمانی کشور را به دست آورد. عنوان سوم مازندران در کشتی ساحلی کشور
تیم مازندران عنوان سوم پیکار‌های کشتی ساحلی بزرگسالان قهرمانی کشور را به دست آورد.(ادامه)
تصویرِ بنر عجیب تبلیغِ فرزندآوری در بندر ترکمن!
(ادامه)
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد . دکتر مهران گلابکش : وزارت نیرو در رفع تنگناهای شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق استان های مازندران و گلستان مصمم است / دکتر موسوی تاکامی : پیشرفت فیزیکی پروژه ها در برق منطقه ای مازندران و گلستان در سطح ممتازی است
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد .(ادامه)
۹ شهر گلستان در وضعیت قرمز کرونایی
وزارت بهداشت و درمان آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهر‌های کشور را اعلام کرد. در استان گلستان شهرستان‌های آزادشهر، آق قلا، بندر گز، ترکمن، علی آباد، کردکوی، کلاله مینودشت و گمیشان در وضعیت قرمز قرار گرفتند.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۴۳ ساله شد و از زمانی که امام (ره) در چنین روزی فرمان تاسیس این نهاد مردمی را صادر کرد تا امروز، سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب، کشور و ملت بوده و توانسته وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد.

سپاه پاسداران و ۴۳ سال افتخارآفرینی/ از مقابله با توطئه‌های دشمنان تا خدمات رسانی به مردم
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۴۳ ساله شد و از زمانی که امام (ره) در چنین روزی فرمان تاسیس این نهاد مردمی را صادر کرد تا امروز، سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب، کشور و ملت بوده و توانسته وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد. (ادامه)
۱۷ پروژه برق منطقه ای مازندران و گلستان بهره برداری شد
بهره برداری از ۱۷ پروژه برق منطقه ای مازندران و گلستان با ۳۳۴ میلیارد تومان اعتبار در ساری آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : مهندس افضلی، مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در نشست خبری به‌مناسبت دهه فجر، از بهره برداری 17 پروژه با حجم سرمایه گذاری 334 میلیارد و 300 میلیون تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در این دو استان خبر داد. بهره برداری از 17 پروژه با سرمایه گذاری بیش از 334 میلیارد تومان در دهه فجر امسال
شمال نیوز : مهندس افضلی، مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در نشست خبری به‌مناسبت دهه فجر، از بهره برداری 17 پروژه با حجم سرمایه گذاری 334 میلیارد و 300 میلیون تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در این دو استان خبر داد. (ادامه)
تلف شدن ۳۷ هزار پرنده در میانکاله
شمار پرندگان تلف شده در شبه جزیره میانکاله به ۳۷ هزار و ۲۴۱ قطعه رسید.(ادامه)
تلفات پرندگان مهاجر در میانکاله از ۲۰ هزار بال گذشت
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۴۹۲ بال پرنده مهاجر در تالاب میانکاله و خلیج گرگان براثر بیماری تلف شدند.(ادامه)
تلفات پرندگان در میانکاله به ۱۹ هزار و۴۲۶ بال رسید
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: طی ۳۲ روز گذشته ۱۹ هزار ۴۲۶ قطعه پرنده مهاجر در تالاب بین المللی میانکاله وخلیج گرگان تلف شدند.(ادامه)
تلفات ۱۹ هزار بال پرنده در تالاب بین المللی میانکاله
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: تلفات پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله وخلیج گرگان از ۱۹ هزار بال فراتر رفت.(ادامه)
تلف شدن بیش از ۱۸ هزار بال پرنده مهاجر در تالاب میانکاله
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران شمار پرندگان تلف شده در تالاب بین المللی میانکاله وخلیج گرگان را بیش از ۱۸ هزار بال اعلام کرد.(ادامه)
تلفات پرندگان مهاجر در میانکاله به ۱۴ هزار و ۶۹۳ بال رسید
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران شمار تلفات پرندگان مهاجر آبزی را در تالاب میانکاله وخلیج گرگان ۱۴ هزار و ۶۹۳ بال بیان کرد.(ادامه)
منتخبان اخیر مجلس تا نماینده شدن چه مسیری را باید طی کنند؟
روز گذشته پرونده انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم شورای اسلامی بسته شد، اما تا اینکه منتخبان ۱۰ حوزه انتخابیه، نماینده مجلس محسوب شوند باید روند قانونی را طی کنند. (ادامه)
شمال نیوز: دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، بامداد شنبه، نتایج شمارش آراء در ۸ حوزه انتخابیه مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد. نتایج دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد
شمال نیوز: دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، بامداد شنبه، نتایج شمارش آراء در ۸ حوزه انتخابیه مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.(ادامه)
مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ شهریور در شرایطی برگزار می‌شود که وزارت کشور پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا را به حوزه‌های انتخابیه ابلاغ کرده است. رقابت یک هفته‌ای ۲۲ کاندیدا برای فتح یازده کرسی باقیمانده مجلس یازدهم
مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ شهریور در شرایطی برگزار می‌شود که وزارت کشور پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا را به حوزه‌های انتخابیه ابلاغ کرده است.(ادامه)
رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران از سوی نمایندگان مجلس موجب شد تا یکی دیگر از صندلی‌های سبز بهارستان خالی شود. چند صندلی سبز مجلس یازدهم خالی از سکنه است؟ /کرونا و اعتبارنامه ۳ منتخب را از نمایندگی دور کرد
رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران از سوی نمایندگان مجلس موجب شد تا یکی دیگر از صندلی‌های سبز بهارستان خالی شود.(ادامه)
شمال نیوز : پوریا میرزا زنجانی اهل استان گلستان ( شهرستان بندرترکمن ) است و فعالیت کاری خود را به عنوان كارشناس دفتر فنی استانداری گلستان آغاز کرد ..... شهردار جدید بهشهر معرفی شد / پوریا میرزا زنجانی کیست ؟
شمال نیوز : پوریا میرزا زنجانی اهل استان گلستان ( شهرستان بندرترکمن ) است و فعالیت کاری خود را به عنوان كارشناس دفتر فنی استانداری گلستان آغاز کرد .....(ادامه)
صحت انتخابات مجلس در۳۷ حوزه انتخابیه دیگر تأیید شد+اسامی
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تأیید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در۳۷ حوزه انتخابیه دیگر در ۱۶ استان خبر داد.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب.... ۱۰ دوره با نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی (يادداشت)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب....(ادامه)
تصادف مرگبار تریلی با ۳ دستگاه خودرو در گلستان
تصادف مرگبار تریلی با ۳ خودرو در محور بندر ترکمن به آق قلا منجر به مرگ ۴ نفر شد. (ادامه)
راه‌آهن شمال ثبت جهانی می‌شود/حضور بازرسان یونسکو در مازندران
سرپرست اداره کل راه‌آهن شمال از حضور نمایندگان یونسکو برای ثبت جهانی راه‌آهن شمال خبر داد.(ادامه)
 استاندار مازندران گفت: با حمایت و همراهی وزیر اطلاعات، کاخ تاریخی صفی اّباد بهشهر برای مقاصد گردشگری و بهره گیری عموم مردم آزاد شد. بازگشایی درهای کاخ صفی آباد پس از 40 سال به روی مردم
استاندار مازندران گفت: با حمایت و همراهی وزیر اطلاعات، کاخ تاریخی صفی اّباد بهشهر برای مقاصد گردشگری و بهره گیری عموم مردم آزاد شد.(ادامه)
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در .... از خانه ملت تا خانه ابدی / مازندران و 5 نماینده سفر کرده
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در ....(ادامه)
اعتبار کارت‌های ملی قدیمی تمام شد
(ادامه)
نام ۲۲ جاده ای که در کشور بسته است
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان با هدف ایجاد تفرقه میان ملت ، گفت: خداوند بر خلاف خواست دشمنان، کاری کرد که وحدت و عظمت ملت ، نیروهای مسلح، امدادی، بهداشتی و درمانی و مدیران ما به رخ جهانیان کشیده شود.....

روحانی: سرعت بازساری مناطق سیل زده مازندران افزایش می یابد/ استاندار: وفاق کامل مدیران در امدادرسانی به سیل زدگان/ انتقاد آیت الله طبرسی از جوسازی علیه رئیس جمهور
شمال نیوز : رئیس جمهور با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان با هدف ایجاد تفرقه میان ملت ، گفت: خداوند بر خلاف خواست دشمنان، کاری کرد که وحدت و عظمت ملت ، نیروهای مسلح، امدادی، بهداشتی و درمانی و مدیران ما به رخ جهانیان کشیده شود..... (ادامه)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟
همه اما و اگرهای تغییر نماینده ولی فقیه در استان گلستان(يادداشت)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟ (ادامه)
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که ترافیک در محور کرج- چالوس حدفاصل «گنجسر» تا مرزن آباد و محور تهران- آمل حدفاصل تونل «وانا» تا «بایجان» سنگین است. ترافیک در برخی محدوده های محورهای هراز و چالوس سنگین است
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که ترافیک در محور کرج- چالوس حدفاصل «گنجسر» تا مرزن آباد و محور تهران- آمل حدفاصل تونل «وانا» تا «بایجان» سنگین است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.